Direktlänk till inlägg 11 september 2008

Sovmorgon, jo tjena.

Av André - 11 september 2008 09:27


Trodde man skulle kunna sova ut idag.

Men ack så fel jag hade, vaknade 07:30 och kunde inte somna om.

Typiskt.


Var iaf upp på akuten från 8-14 igår. Blev gips i minst 3 veckor.

Har jag väldigt otur blir det minst 3 månader med gips :/

Så det hoppas vi inte på.


3 veckors sjukskrivning står på schemat, utan fotboll dessutom.

Eller det beror ju på hur länge det gör ont.

Har ni filmtips eller dyligt så hör gärna av er, jag lär ju inte ha så mycket att göra den närmsta tiden :)

Sen så har jag hört att Satc får en alltid på bättre humör.

Så kanske det är, men är det bara för stunden eller går det över när man slutar kollar? Hmm :) Skulle nog behöva nåt satc program nu i vilket fall.

Bra utbildning har jag för mig!


 
 
Josefine

Josefine

11 september 2008 10:46

Nej du, det går inte över! Värt att se :)

http://josefinekarlsson.bloggagratis.se

 
Samson Biceps

Samson Biceps

11 september 2008 13:58

Ajdå :/ Det var så illa?

Och vad är satc ?! xD

http://botvind.bloggagratis.se

 
Ingen bild

bullis

11 september 2008 17:47

Sex And The City i guees? Propp.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av André - 28 april 2010 10:43


Ganksa slö dag igår måste jag säga. Blev bara till att vara hemma, sen träning på ryggis. Fruktansvärt tråkigt att bara ha löpning, speciellt när man får skavsår efter halva tiden. Och dessutom på båda fötterna. Idag blir det nog en min...

Av André - 27 april 2010 10:09


  Bloggtorka. Ingen motivation. Less. Allmänt nere. Blev förlust i premiären med 0-4. Inte alls roligt. Sämsta möjliga premiären. Men det är väl bara ta nya tag till söndag och Junsele borta. Kändes som en skaplig träning igår iaf. Idag blir ...

Av André - 17 april 2010 10:32

  Så var det dags igen att försöka lägga all energi till att skriva ett totalt meningslöst blogginlägg igen. Var ju i tisdags senast. Och sen dess har det inte hänt särskillt mycket. Var och tränade med P17 i onsdags. Torsdag var det vanlig trä...

Av André - 13 april 2010 21:27

  Nyss hemkommen från GIF Sundsvall - Brage. Slutade med vinst för GIF med 2-1. Efter mål av Ari Skulason och Nuri Mustafi. Var väl inte en jätterolig match att kolla på direkt. Men det var lätt värt för att slippa spinningen. Bra där Sunkan....

Av André - 12 april 2010 22:44

  Soft dag idag. Började med att rulla ut sommardäcken. Sen åkte jag och Michel iväg och tvätta min bil på Statoil. Efter det blev det hem och tvätta fälgarna och därefter byta däck. Så nu ser bilen som ny ut. Eller.   Sen blev det kaff...

Ovido - Quiz & Flashcards