Alla inlägg den 9 september 2007

Av André - 9 september 2007 17:35


Var ett litet tag sen man skrev nu.

I fredags åkte vi med MS Medvind med jobbet.

Riktigt jävla roligt må jag säga att det var.

Jag Dann och Leif ägde båten som Danne sa :)

Synd bara att man spårade ur på kvällen, tror aldrig att jag varit så full i hela mitt 20år långa liv. Kommer nog aldrig bli så full igen heller. Hoppas jag.


Och igår blev det en jävla slö dag. Missade fotbollen också, kom på att vi inte har 3an. Men en 0-0 match dör jag inte om jag missar faktiskt.


Match idag mot Ljunga. Vinst med 4-1. Mats Frengen, 4 mål. Detsäger allt om honom. Vilken legend.

Men hela laget var riktigt bra, till och från vill säga.

halvskönt att det inte blir nån match imorgon också. Har ont överallt tror jag. Bara jag petar nånstans så gör det ont, men kan ju vara för att jag har ont i fingret också ;) Haha.


Min bil, går bra som fan. Snyggast i Sundsvall lekande.

Min lila diamant. Bild kommer imorgon, lovar det.


"To carry on
We'll carry on
Though you're dead and gone believe me
Your memory will carry on
We'll carry on
And though you're broken and defeated
Your weary widow marches
On and on we carry through the fears"


Rasken,du är så saknad. :'(




Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards