Alla inlägg den 3 september 2007

Av André - 3 september 2007 23:55


"Do or die
You'll never make me
Because the world, will never take my heart
You can try, you'll never break me
You want it all, you wanna play this part
I won't explain or say I'm sorry
I'm unashamed, I'm gonna show my scar
Give a cheer, for all the broken
Listen here, because it's only you
I'm just a man, I'm not a hero
I'm just a boy, who's meant to sing this song
I'm just a man, I'm not a hero
I -- don't -- care"

Av André - 3 september 2007 10:54


Ja, nu sitter man på jobbet, dödstrött och vrålhungrig.

Snart är jag under 70 iaf, hårt nöjd.


Lördagen bjöd inte på några stora dåd precis. Satt hos Henri hela dagen, spelade poker och var allmänt tråkig. Lämnade lägenheten i 10 min då jag gick och hämta pizza från Bite Line, och på den lilla sträckan lyckades man ju till och med få mjälltugg, så pass att jag knappt kunde gå.

Bra tränad kallas det.


Söndagen, match borta mot Nedansjö. Började värdelöst, vi vart usel i första halvlek, men fick skäll i halvtid av Strappa. Då var det bara ta sig i kragen och gå in och leka med dom i andra. Blev iaf vinst med 3-0. 3 riktigt snygga mål. Jag var faktiskt också nära på göra mål, fick bollen av Carla, drog en kille och sköt... Stolpe ut, såklart. Som med resten av mitt liv.


Hårt besviken på alla jävla idioter.

Men är det så ni vill ha det så är det fine with me.


Fick reda på att jag ska åka med MS Medvind på fredag, ska bli väldigt trevligt. Träffa Jens, var längesen!

Och dessutom kanske jag har hittat en lägenhet också. Det ni.

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards