Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av André - 20 augusti 2009 21:06


Spelade lite Fifa mot lillebror idag.

Var ju tvungen att pissa på han, iaf i 4/5 matcher.

Sista matchen, sjukt jämn! Men såklart så är det ju nå jävla stolpskott

som ska lyckas göra ett självmål. Och det vinner han på. Sorgligt.

Annars har jag bara varit och tränat. Känns som man har en störd

formsvacka just nu, fan ingenting går ju. Blir snart skogstokig.

Skitsamma, match på lördag att se fram emot.

Matfors hemma, ska blir riktigt roligt. Hoppas på bra väder och mycket folk.

Sist vi mötte Matfors hemma gick det ju bra, fick ju t.o.m måla!


Men vad händer mer i helgen då, vägrar sitta hemma.

Kommer snart bli galen på att bara gå och dra fötterna efter mig.

Ge mig ett jobb, nu vill jag flytta. Och sen tror jag nästan att jag är nöjd.


Imperiet - Bibel, riktigt skön låt.

Och för er som inte gillar den, ja ni kan nästan fara åt helvete :)



Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards