Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av André - 6 augusti 2009 21:05


Nyss hemkommen från träning.

Måste vara det tråkigaste som finns.

Finns ingenting att komma hem till, eller jo, världens tråkigaste familj.

Sitter och lyssnar på Lundell, alltid lika bra. Skiter i vad ni tycker om honom. För mig är han bäst! :)


Vad ska man sysselsätta sig med ikväll då?

Ska kanske åka in och hämta syster inatt, dans i Ånäsparken.

Annars kanske det bara blir en promenad. Lugna ner sig lite, lyssna på

musik och rensa skallen.


Match imorgon, Söder - Essvik. Kan ju bli hur roligt som helst.

Ja om vi vinner vill säga. Men det borde vi göra va?

Annars så känns fotbollen jävligt rolig just nu, det går ju framåt iaf.


Nu har jag nog skrivit nog med skit, inte ett dugg nytta.

Så får försöka hitta på något roligare.


Nu ska snart jag och Luffe Undell ut och gå :)

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards