Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av André - 5 augusti 2009 12:05


Ja, torsdagen var det ju först match mot Torpshammar som slutade med

en 4-0 vinst. Enormt skönt måste jag säga. Sen åkte vi raka vägen upp till

Östersund där Yran väntade. Måste säga att det var en riktigt bra yra i år.

Precis när vi kom upp slutade det regna. Och resterande dagar var det bara

sol och finväder. Får vi tacka gudarna för.

Var självklart in och kollade på chefen, Lundell vill säga, och sen även

Lady Gaga. Som för övrigt jag trodde skulle floppa totalt.

Men ack så fel jag hade, hon var riktigt bra faktiskt.

Vid 2 halv 3 tiden på söndag var det bara till att åka hem.

Enormt skönt att komma hem till sängen, även fast man sov bra i husvagnen också. Men inget går ju upp mot sin alldeles egna säng.

Måndag var det bara träning. Och sen igår var det match mot Östavall borta.

Sjukt jobbig match, med tanke på att det var ju inte en lugn stund i helgen. Men vi lyckades ju vända och vinna med 2-1 iaf. Kändes riktigt bra.


Vad är det som händer igentligen.

Jag förstår inte ett jävla dugg.

Bara massa tok. Orkar inte med sånt.


Skitsamma, får tänka framåt mot fredag och match igen istället.

Söder - Essvik på Sidsjö plan. Då ska vi måla. Kanske till och med jag.


Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards