Alla inlägg under maj 2008

Av André - 13 maj 2008 20:55


Enormt tråkig måndag, och ännu tråkigare tisdag.

Inte gjort någonting idag. Ja, förutom att jobba då.

Men det är man så less på nu så man orkar knappt göra något.

Kollat på Mission Impossible 3, den är skaplig ändå.


Imorgon, jobba sen träning på Vallen.

Enda nöjet man har på veckorna. Ska bli skönt att få röra på sig nu,

känner mig som ett stort jävla päron.

Kanske ska dra en sväng till gymmet imorgon innan träningen.

Vore nåt det.


Match på Fredag mog Ljustorp.

Var meningen att det skulle vara hemma match, på Vallen alltså.

Men gräsplan är inte klar att spela på än, så vi lyckades få en tid på

Västhagen iaf. Skönt det, slippa lira på grus.

Så Västhagen kl 20:00 på fredag.

Essvik - Ljustorp.

Måste match!


Helgen då, blir lugnt. Och detta lovar jag :P

Kanske blir en fika på stan med Jens, om man lyckas få ut han till det :)


Andrey är rätt less på det mesta nu.

Hur folk beter sig, hur dom ändrar sig från dag till dag.

Ena dagen är det på topp, andra dagen är det botten.

Jag vet knappt ut eller in på varken mig själv eller andra nu för tiden.

Men vad gör det om hundra år, får se framåt i tiden och drömma mig bort

till Juli. Blir en jävla underbar månad det. Hoppas jag iaf.


GF och SY, förjävla bra!



Secondhand Serenade, så sjukt bra.

Av André - 12 maj 2008 21:58


"Look into my eyes you will see
What you mean to me
Search your heart, search your soul
When you find me there you'll search no more
Don't tell me it's not worth trying for
You can't tell me it's not worth dying for
You know it's true
Everything I do, I do it for you

Look into your heart you will find
There's nothing there to hide
Take me as I am, take my life
I would give it all, I would sacrifice
Don't tell me it's not worth fighting for
I can't help it, there's nothing I want more
You know it's true
Everything I do, I do it for you

There's no love like your love
And no other could give more love
There's nowhere unless you're there
All the time, all the way

(Look into your heart baby)

Oh, you can't tell me it's not worth fighting for
I can't help it, there's nothing I want more
Yeah, I would fight for you, I'd lie for you
Walk the wire for you, Yeah I'd die for you
You know it's true
Everything I do, Ohhh, I do it for you"

Av André - 11 maj 2008 21:10


Nästan nyss hemkommen från match.

Dock div 6 match, men ändå.

Blev iaf vinst mot Selånger med 2-1.

Och fick till och med göra årets första mål.

Då räknar jag inte med Metso Cup och Inomhusligan :)

Och det var ju iof på straff, men dom målen räknas ju också.


Annars har jag bara varit på barnkalas idag.

Tindra som fyllde 4.

Börjar bli stor nu lilltjejen.

Sjukt vad tiden går fort.


Lika skum som vanligt, vad är det som händer?

Av André - 11 maj 2008 15:37


Jävla tönt.

Av André - 10 maj 2008 14:30


Jävla skitmatch.

Förlorade med 3-0, vet inte vems fel det var. Förmodligen hela lagets.

Men många som inte visade tillräckligt med hjärta och inställning.

Vek ner oss alldeles för lätt och var helt enkelt urusla.

Och inte nog med förlusten så hade alla som tagit bil till matchen åkt på parkeringsböter också. Jävla slo till parkeringsvakt som måste vara ute en fredag kväll vid 7 halv 8 och sätta parkeringsböter.


Vill göra nåt ikväll, men vafan ska man göra då?

Finns ju fan inget att göra. Ge mig tips tack.

Av André - 9 maj 2008 15:56


Sidsjö-Böle - Essvik 18:00 Västhagen.

Titta förbi, ett gott tips :)


Blir det vinst sitter man inte hemma ikväll iaf.

Jag räknar inte med något annat heller för den delen.


Varit och fikat med Henri, Karling, Örjan, Kalle och Patte nu.

Bara tok, haha!


Aja, ses kanske i vimlet.

Och den vita månaden börjar kanske lägga sig ;)

Av André - 7 maj 2008 18:20


Snart ännu en vecka som är slut.

Det är bra, hoppas dom bara försvinner fram mot sommaren.

Jag vill ha semester nu, orkar ingenting på dagarna.

Precis den sysselsättningen man ska ha på semestern, ingenting.

Bara ta det lugnt, sola, bada, umgås och spela fotboll såklart.


Ja, och på fredag så har vi seriestart också.

Ska bli enormt jävla jätteroligt att dra igång med serien.

Känns som att det kan gå riktigt bra för oss. Men det kan vara jämnaste

fyran på jävligt länge. Så det kommer bli tufft.

Möter i vilket fall Sidsjö-Böle i första matchen.

Och för er som gillar att tippa 1X2, så kan ni tippa på våran match på

www.nordicbet.com ", sen är det bara klicka på "odds" och "Div 4 Medelpad" så får ni fram oddsen på våra matcher.


För övrigt har jag ingen aning om vad som händer i helgen, blir lugnt iaf.

Lugnt innebär alltså ingen alkohol, eller ingen utgång åtminstone.

Ska bli riktigt skönt faktiskt, blivit mycket ett tag nu.


Och vissa människor förstår jag mig bara inte på, vad är felet.

Oskyldiga jävla puckon, eller dom låtsas ju vara det iaf.

Men det är klart, vad kan man vänsta sig.

:/

Av André - 5 maj 2008 17:01


Nä, nu ger jag snart upp.

Det går inga fler tåg, bara inse det.

Tråkigt men sant, jag som nästan trodde på det.


Men som vanligt, född under fel stjärna, stolpe ut eller hur man nu vill uttrycka sig.

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards