Alla inlägg den 24 maj 2008

Av André - 24 maj 2008 12:12


Ja, eller en helt vanlig lördag är det ju inte.

Vaknade upp på soffan i Junikär.

Ingen aning om varför jag sov där, haha.

Hade klätt av mig mig inne på rummet, men vaknade upp i vardagsrummet.

Skumt ;P

Sen är det ju lite ovanligt att vakna upp en lördag och veta att vi gjorde en bra match igår. Åkte till Stöde igår kväll med stora förhoppningar att kunna

åka därifrån med åtminstone 1 poäng. Stöde som är serieledare eller var iaf inför gårdagens match. Men igår visade vi riktigt Essvikshjärta. Iofs så var det inget skönlir vi visade upp, men då var inställningen på topp istället och vi fick med oss en pinne hem iaf. Det är jävligt bra gjort få med sig en pinne därifrån. Tyckte Ludde var riktigt bra, Henri gjorde en bra match, Gådin, Linus med flera var bra.


Aja, nu ska jag nyktra till.

Och ber om ursäkt till alla i min närhet för gårdagens bravader.

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards