Alla inlägg den 18 maj 2008

Av André - 18 maj 2008 22:13


Ja, matchen i fredags gick ju inge vidare.

Ska inte ens tala om den, orkar inte skriva ett ord om den skitmatchen.


Efteråt blev det iaf utgång, helt okej faktiskt.

Var nära på en till igår men orkade så jag somnade.


Idag har det varit en slö dag, eller ja i alla fall fram till kvällen.

Spelade match mot Lucksta 2 borta.

Blev vinst med 2-0.

Fick även denna helg bli målskytt, dock på straff.

Men jag har för mig att jag sagt det tidigare, dom målen räknas ju också.


Låg och kollade på Boondock Saints igår, så jävla bra film.

Haha, dom är så sköna dom bröderna.


Imorgon då, ja då finns det väl i stort sett bara träningen att se fram emot.

Kliver in på gräs för första gången i år. Ska bli enormt roligt.

Hoppas det blir en bra träningsvecka med mycket folk så ska vi nog kunna ge Stöde en svår match på fredag.


Dock ganska drygt att ha matcher på fredagar.

Missar 2 fina tillfällen att ännu en gång supa mig dyngrak och knappt minnas ett dugg dagen efter.

Innebandy turnering på Höglunda skolan med lite folk från jobbet som

Bäcklunds ordnat. Och så en 5/7-kamp på Railway mellan 2 avdelningar på jobbet som man också missar. Och det bara för att man har match mot Stöde borta på fredag kväll. Ibland är livet förjävligt.


Sen har jag bara en sak att tilläga. Poliser, dom kan inte ha mycket att göra dom. Jaga mopeder, prata med folk som är ute och har roligt och bara vara allmänt ivägen. Men när man väl behöver dom, då sitter dom på fetarslena och har inte tid med någonting.

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards