Direktlänk till inlägg 20 maj 2008

Rubrik saknas

Av André - 20 maj 2008 20:32


En enorm slö dag.

Varit ganska lugnt på jobbet dessutom.


Nu till kvällen har jag varit och spelat korpmatch.

Och såklart så gäller det fotboll.

Black Bay - Permobil  5 - 0.

Blev bara 1 mål och 1 assist.

Men det räcker gott och väl.


Imorgon då, träna. Ja sen var det inte mycket mer än så.

Mina enormt händelserika dagar som jag börjar bli skapligt less på.

Bara jobb, träna och sen hinner man inte med något mer.

Måste ju bara ha semester snart så man kan ligga på soffan hela dagarna och

bara sova. Eller varför inte ligga och sola på studsmattan.

Fast iofs, skulle man göra det nu skulle man ju ha köldskador när man väl

kom in igen.


Kanske ta sig en promenad imorgon kväll, vore ju inte helt fel om man började att röra på sig. det är ju sommar snart trots allt.


Sen undrar man ju vilka som löser alla dessa meningslösa rader.

Det står inte ett vettigt ord förutom alla mina klagomål. Haha.

Men folk kanske gilla att läsa sånt? Jag har ingen aning, för jag läser knappt

någon annans blogg själv så. Ska vara Salles och Jontes.

Men dom är ju likadana. Haha, jävla gnällspikar.


Usch, nu börjar folk prata om festerna som man missar på fredag med jobbet på dagarna också. Känns förjävla surt.

Och vad ska man ta sig till på Yran då.

Det är ju match på fredagen. Yran är ju kult nuför tiden.

Den går ju inte att missa.

Sen att det är så förbannat roligt där gör ju inte saken lättare.

Ni som inte varit där, åk dit. En stark rekomendation!

Hojta till så styr vi upp några tält och nåt partytält.

Var förjävla roligt ifjol. Fast då var det vädret som svek bara. Men annars en kanon yra!


Nä, nu ska jag ta mig något att äta tror jag.

Skulle iaf behövas.


Och nu har ni tagit er igenom ännu ett über tråkigt blogginlägg :)

 
 
bullis

bullis

21 maj 2008 01:03

Jag läser! :D

http://bultsaxen.blogg.se

 
Ingen bild

André

21 maj 2008 15:45

Haha, då vet jag en person som gör det iaf ;D

 
Ingen bild

Salle

21 maj 2008 16:44

Jag läser jag också, men har börjat kommentar-strejkat nu efter dina brutala påhopp =D

 
Niner

Niner

24 maj 2008 15:09

jag läser!!! faktiskt.

http://oneofakind.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av André - 28 april 2010 10:43


Ganksa slö dag igår måste jag säga. Blev bara till att vara hemma, sen träning på ryggis. Fruktansvärt tråkigt att bara ha löpning, speciellt när man får skavsår efter halva tiden. Och dessutom på båda fötterna. Idag blir det nog en min...

Av André - 27 april 2010 10:09


  Bloggtorka. Ingen motivation. Less. Allmänt nere. Blev förlust i premiären med 0-4. Inte alls roligt. Sämsta möjliga premiären. Men det är väl bara ta nya tag till söndag och Junsele borta. Kändes som en skaplig träning igår iaf. Idag blir ...

Av André - 17 april 2010 10:32

  Så var det dags igen att försöka lägga all energi till att skriva ett totalt meningslöst blogginlägg igen. Var ju i tisdags senast. Och sen dess har det inte hänt särskillt mycket. Var och tränade med P17 i onsdags. Torsdag var det vanlig trä...

Av André - 13 april 2010 21:27

  Nyss hemkommen från GIF Sundsvall - Brage. Slutade med vinst för GIF med 2-1. Efter mål av Ari Skulason och Nuri Mustafi. Var väl inte en jätterolig match att kolla på direkt. Men det var lätt värt för att slippa spinningen. Bra där Sunkan....

Av André - 12 april 2010 22:44

  Soft dag idag. Började med att rulla ut sommardäcken. Sen åkte jag och Michel iväg och tvätta min bil på Statoil. Efter det blev det hem och tvätta fälgarna och därefter byta däck. Så nu ser bilen som ny ut. Eller.   Sen blev det kaff...

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards