Alla inlägg under februari 2008

Av André - 17 februari 2008 19:55


Ja, helgen var bra.

Full och glad minst sagt.


Utgång i fredags, iofs värdelöst ute då.

Men igår var det bra mycket roligare om man jämför med fredagen.

Mycket folk som man kände.

Trevligt.


Ny favoritlåt också, "Kent - Columbus" riktigt skön.


Synd bara att det itne blev som jag tänkt idag :(

Lär ju ta ett tag till nästa gång, tyvärr.

Av André - 11 februari 2008 22:45


Lagfesten i lördags blev riktigt lyckad. Roligt att så många dök upp.

Dan är min blivande idol, och Borra är min idol just nu.


Inomhusligan idag, Svartvik - Essvik.

Slutade med vinst för oss med 12-6.

Lyckades med 2 mål också, dom passen tackar man för.

Haha, Salle. Äntligen fick du ge igen ;) Haha.

Näe, är så jävla nöjd över laget.

Inte en förlust i varken kvalet till Inomhusligan, Metso cup, och inte en

enda förlust i Inomhusligan. 4 vinster och 1 oavgjord.

Finns ju bara en sak att säga.


Stort.



Av André - 9 februari 2008 16:11


Gladiator, vilken jävulskt guldrulle!

Finns ingen bättre. Kan kolla på den 100 ggr, och då vill jag bara se den ännu fler gånger :)


Lagfest ikväll, så jävla roligt.

Hoppas det blir bra drag!


Och nyss varit på träning, vilket jävla tempo man har.

En kärring med rullator hade varit bättre än mig idag.


"You said you were my best friend, was that a lie?
Now I’m nothing to you, you’re with another guy"

Vilket jävla päron!

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards