Alla inlägg den 26 februari 2008

Av André - 26 februari 2008 22:01


Varför går tiden på jobbet så himla segt och tiden hemma så fort?

Ge mig svar snälla!


Annars en väldigt tråkig dag, som vanligt.

Men har kanske fått en lägenhet också. Det var jävligt positivt!

Och ovanför Henri dessutom. Kan bli bra fester det ;)

Får väl svar om någon dag eller så.

Och fick reda på att det inte var någon träning imorgon heller, vad ska jag ta mig till då? Det kändes ju så bra förra träningen :/

Men får väl göra det vanliga, ligga i sängen och inte göra ett skit, haha.


Suttit och kollat på soffor har jag hunnit med också, även fast tiden bara flyger iväg. Jag ska ha en svart Divansoffa. Sjukt snygga dom är!


Sen har vi match på lördag också. Ska bli riktigt roligt faktiskt.

Det blir antingen mot Holm eller Kovland.

Spelar igentligen ingen större roll, vi ska vinna i vilket fall :)


Sen måste man upp 05:20 imorgon också, känns tungt som fan.

Men vafan ska man göra då.

Jävla skitjobb.


Nä, nu ska jag fortsätta prata i telefonen.

Och du, snygg! ;)



Guns N' Roses - November Rain, satan vilken bra låt det är igentligen.

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards