Alla inlägg den 29 februari 2008

Av André - 29 februari 2008 16:12


Ja, jävlar vad trött jag var idag märkte jag.

Jobbade först till halv 1 ungefär.

Sen åkte jag hem, somnade på en gång och sen har jag inte hunnit med

något mera. Kändes som att det var nån som slog en i huvet och att man vaknade flera år efteråt.

Men det var skönt och välbehövligt att sova ett tag. 


Jag som tänkte hinna med att träna också. 

Visste att jag skulle gjort det innan jag somnade :P

För nu kommer det inte bli av iaf.

Beställde lite kläder igår som jag skrev tidigare, blev 2 t-shirts, en huvtröja och ett par kallingar. Så nu är jag pank igen.

Kanske ska lira lite poker med grabbarna ikväll, kan ju bli skoj.

Fast kan nog inte sitta lika länge som sist :P Då skjutsade jag hem Johnnie kl 05:30. Och det går ju inte idag! Med tanke på att jag har match imorgon, och vill ju inte vara halvt döende.


Kovland - Westhagen - 16:30.


Jag vet inte hur lång dina 5 minuter är, men nu har jag väntat i 2½ timme :)

Haha, sweeet =)

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards