Alla inlägg den 15 september 2009

Av André - 15 september 2009 21:01


Har suttit och funderat ett tag.

Jag har aldrig varit den som säger vad jag tycker och tänker i vissa

sammanhang. Men nu har jag kommit fram till att det kanske är dags att

kliva ur garderoben. Jag har nog aldrig riktigt vågat säga vad jag tycker

och tänker om dig. Har varit rädd om vad folk ska säga och tycka om mig

efter det. Men vafan, det är väl lika bra att lägga korten på bordet.

Vi har hittat ett speciellt band du och jag. Sen du kom in i mitt liv på

riktigt är det mycket som har förändrats.

Du lockar fram det bästa ur mig, jag kanske inte kan säga att jag gör

detsamma. Men så länge vi är lyckliga tillsammans spelar det kanske inte

någon större roll. Vi ska gå långt du och jag, ja kanske till och med till toppen.

Eller vad säger du Adebayor, förstår att du inte trivdes i ett så mediokert

fotbollslag som Arsenal. Men nu när du äntligen kommit till Machester City

förstår jag vilken stjärna du är. Du är den där knoppen som verkligen blommat

ut och blivit en utav kanske världens vackraste och bästa blomma!







Salle, den här jäveln hoppas jag verkligen att du gick på! ;)

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards