Direktlänk till inlägg 22 januari 2008

22/1.

Av André - 22 januari 2008 19:16


Ja, ännu en sketen dag.

Men läste Salles blogg och blev lite gladare.

Inte var dag man får läsa något sådant, sen att han överdriver är ju en

annan femma. Men roligt i vilket fall.


Citerat ur Salles blogg;


"En snabb sumering på gårdagen .. 11-1 vart det mot Kovland och André gjorde 2 mål .. André har gjort 5 mål på 7 matcher. Låt mig säga så här .. Oddsen är lika stora som att en utan armar gör tre serv ess i rad .. Eller som att en som är förlamad från halsen och neråt koregraferar en dans. Ja ni fattar säkert nu ..

Fast dock all beröm till honom .. Jag är nog den enda som kan säga att vi har ett riktigt bra lag i år .. 3 nyförvärv varav en utav dom faller bort.

Vi har gjort riktigt bra matcher, där vi även har gjort några plump insatser .. Skit träningar ( speciellt den för någon vecka sen ) ..

Vi klev upp en serie, vann metso .. Och med handen på hjärtat och inte för att han läser det så kan jag säga att stor del ligger hos André .. Inte bara insatserna på plan utan hans sätt att vara .. Det är svårt att inte vara taggad eller vilja något med han på plan .. Nog för att jag skulle kunna ge cred till så många fler men Han faller lite i skymundan eller han får inte den cred han förtjänar rättare sagt. Du må vinna inviduella moment med huvudet men du vinner matchen med hjärtat :)"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av André - 28 april 2010 10:43


Ganksa slö dag igår måste jag säga. Blev bara till att vara hemma, sen träning på ryggis. Fruktansvärt tråkigt att bara ha löpning, speciellt när man får skavsår efter halva tiden. Och dessutom på båda fötterna. Idag blir det nog en min...

Av André - 27 april 2010 10:09


  Bloggtorka. Ingen motivation. Less. Allmänt nere. Blev förlust i premiären med 0-4. Inte alls roligt. Sämsta möjliga premiären. Men det är väl bara ta nya tag till söndag och Junsele borta. Kändes som en skaplig träning igår iaf. Idag blir ...

Av André - 17 april 2010 10:32

  Så var det dags igen att försöka lägga all energi till att skriva ett totalt meningslöst blogginlägg igen. Var ju i tisdags senast. Och sen dess har det inte hänt särskillt mycket. Var och tränade med P17 i onsdags. Torsdag var det vanlig trä...

Av André - 13 april 2010 21:27

  Nyss hemkommen från GIF Sundsvall - Brage. Slutade med vinst för GIF med 2-1. Efter mål av Ari Skulason och Nuri Mustafi. Var väl inte en jätterolig match att kolla på direkt. Men det var lätt värt för att slippa spinningen. Bra där Sunkan....

Av André - 12 april 2010 22:44

  Soft dag idag. Började med att rulla ut sommardäcken. Sen åkte jag och Michel iväg och tvätta min bil på Statoil. Efter det blev det hem och tvätta fälgarna och därefter byta däck. Så nu ser bilen som ny ut. Eller.   Sen blev det kaff...

Ovido - Quiz & Flashcards