Alla inlägg den 4 januari 2009

Av André - 4 januari 2009 20:31


Första helgen avklarad.

Kan ju dock bero på att jag kom hem på fredag och inte var speciellt

festsugen. Men ändå, plus till mig. Bara resten av Januari kvar.


Tog mig den äran att fylla år igår.

Farmor och farfar, syster, johnnie, william, tindra, mor, far och michel

var dom som befann sig i Juni. Det börjar bli enormt tråkigt att fylla år nuför tiden. När man var mindre slog hjärtat i 120 inför varje paket

man fick öppna. Men när man blir äldre så önskar man sig ingenting.

Varken till Jul eller till igår hade jag inte önskat mig någonting.

Det känns liksom inte lika viktigt längre.


Störde mig enormt på en grej som hände igår kväll.

Förstår inte varför folk ska lägga sig i mig och mitt liv.

Fel att bara hålla sig till sitt eget och försöka sköta det.

Det som har hänt har hänt. Jag vet att jag gjort en hel del misstag.

Men det står jag för också. Och jag behöver inte folk som påminner mig

om dessa. Och allra helst sånna som inte har med det att göra.

Och ska jag vara ärlig så har du ingenting med vad jag gör/gjort eller tänker

göra längre. Jag lägger mig inte i ditt liv och letar efter dina misstag.

Hur som helst så tänker jag inte ta skit för det.

Punkt slut.


Var iväg till Nordic förut med Salle, Jonte, Spjälle och Dückhow.

Men när vi kom dit så var det tydligen fotbolls cup, och det är ju skoj.

När man väl spelar själv. Annars är det sämst! Dock roligt att titta på småknattarna när dom lirar. Men efter en timmes väntande så fick vi en ledig plan iaf. Nu längtar man ännu mer tills träningen imorgon och inte minst Inomhusligan som börjar den 15e. GIF Sundsvall står för motståndet i första matchen. Vi ses väl där hoppas jag! :)


Nä, nu ska jag kolla på mina Lundell konserter.

Ha en trevlig kväll era jävlar.

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards