Direktlänk till inlägg 27 juli 2009

This will be the night..

Av André - 27 juli 2009 12:17


Vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Men känner bara att jag vill skriva något iaf.

Fredag blev en lugn kväll, var och fiskade med syrrans kille.

Helt okej, synd bara att det blev regn.

Lördag blev det utgång, slutade på Olles och sen åkte jag hem.

Kom på att jag inte hade någon nyckel med mig, den låg ju såklart

i bilen som jag hade i stan. Smart drag Andrey.

Men som den lömska jävel jag är så har jag mina trix för att ta sig in

i huset utan nyckel. Vaknade vid halv 9 då jag hör att kattfan står och

mjauar nedanför sängen och vill gå ut. Somnade snabbt om för att sedan

vakna vid 10 igen. Vid halv 1 var det bara att gå in till Kvissle så jag

kunde ta bussen in till stan för att hämta bilen.

Kvällen spenderades med film, sällskapet stod Ludde och Anton för.

Och nu sitter jag här, Anton ligger fortfarande och sover. Skräll?


Har absolut ingen aning om vad denna dag har att bjuda på.

Ja förutom träning ikväll då. Har väl kanske planer för kvällen också,

men dom tvivlar jag på. Vilken fall så ser det ut som att det blir Yran också.

Känns ju roligt, men fan det går ju så jävla mycket pengar.

Äh, vi får se vad som händer.


Jag har nog det mest obegripliga livet just nu.

Fattar det inte själv, massa tok. Och det går ju inte åt rätt håll.

Men ni som läst bloggen förr så är ju jag och min stjärna inte bästa

vänner. Är det så mitt liv kommer vara, vafan ska man då ta sig till.


Nä, nu är det nog bäst att gå och vattna morsans blommor.

Glömmer jag det bryter hon armarna av mig när hon kommer hem,

och det vill vi ju inte.


Och förresten. Såld, jag är så förbannat såld.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av André - 28 april 2010 10:43


Ganksa slö dag igår måste jag säga. Blev bara till att vara hemma, sen träning på ryggis. Fruktansvärt tråkigt att bara ha löpning, speciellt när man får skavsår efter halva tiden. Och dessutom på båda fötterna. Idag blir det nog en min...

Av André - 27 april 2010 10:09


  Bloggtorka. Ingen motivation. Less. Allmänt nere. Blev förlust i premiären med 0-4. Inte alls roligt. Sämsta möjliga premiären. Men det är väl bara ta nya tag till söndag och Junsele borta. Kändes som en skaplig träning igår iaf. Idag blir ...

Av André - 17 april 2010 10:32

  Så var det dags igen att försöka lägga all energi till att skriva ett totalt meningslöst blogginlägg igen. Var ju i tisdags senast. Och sen dess har det inte hänt särskillt mycket. Var och tränade med P17 i onsdags. Torsdag var det vanlig trä...

Av André - 13 april 2010 21:27

  Nyss hemkommen från GIF Sundsvall - Brage. Slutade med vinst för GIF med 2-1. Efter mål av Ari Skulason och Nuri Mustafi. Var väl inte en jätterolig match att kolla på direkt. Men det var lätt värt för att slippa spinningen. Bra där Sunkan....

Av André - 12 april 2010 22:44

  Soft dag idag. Började med att rulla ut sommardäcken. Sen åkte jag och Michel iväg och tvätta min bil på Statoil. Efter det blev det hem och tvätta fälgarna och därefter byta däck. Så nu ser bilen som ny ut. Eller.   Sen blev det kaff...

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards