Alla inlägg den 22 april 2008

Av André - 22 april 2008 22:53


Jävla skitdag.

Enormt tråkig. Orkade inte åka och träna heller.

Så har bara kollat på tv och tagit det lugnt.

Bjöd med morsan på en solning också, roligare liv är så blir det inte.


Och upp tidigt utav helvete imorgon också.

Fick byta avdelning idag igen, hatar verkligen den avdelningen.

Karln verkar ju tro att man kan dö om man pratar. Det är ju inte så att

han pratar ihjäl en precis. Jävla mupp!


Träning på Vallen imorgon igen, äntligen. Fotboll är så jävla kung.

Och den här gången ska Salle få faaaan för tunneln sist.

Sen ska jag träna med korpen på torsdag också, 17-19, sen blir det en jävla

fart direkt till våran träning som är 19:30-21. Så blir mycket träning på torsdag :) Skönt det.


Helgen, hm. Vafan händer dårå.

Jens vill ha med mig ut på fredag. Men jag blir ju alltid så jävla full, haha.

Inget fel på det, men man blir så jävla trött dagen efter.

Sen lördag ska vi iaf göra något vettigt har vi lyckas bestämt tror jag.


Dumt, mycket dumt. Vad är det som händer.

Från det ena till det andra på en dag?


Född under fel stjärna helt enkelt.

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards