Alla inlägg under oktober 2007

Av André - 2 oktober 2007 11:16


Ja, var ett tag sen man skrev ett "riktigt" inlägg och inte bara en massa låttexter. Men kan ju ta och börja med helgen.


Fredags blev lugn tilsammans med Henri. Då den sista matchen för säsongen och Div.5 spelades på lördag uppe i Fränsta och då självklart mot Fränsta.

Matchen vanns av Essvik, oss alltså med 3-0.

Efter matchen var det gasen i bott hem till Henri för att byta om och sedan lagfest. Tomas/Lena hade fixat en lokal (Bisittaren) där vi satt allesammans och pratade, åt och drack. Var en väldigt trevlig kväll. Det delades även ut ett par priser under kvällen, jag lyckades kamma hem 2 av dem.

"Årets Essvikare och Mest Med". 

Sen gick vi ner på stan och in på Olles. Sen när det var dags att gå hem så träffade jag Alex och Micke. Sotd säkert och pratade i 1½ timme med dom om laget och Essvik i huvudtaget. Blev en sen kväll/morgon där jag slog igen ögonen på Henris soffa vid halv 6 på söndag morgon.

Några timmar senare vid 10-10:30 ringde Madeleine och ville ha hjälp med att köra släpvagnen då det sista skulle köras från lägenheten. Men då jag var långt ifrån körklar så  följde jag bara med. Sen tog jag en promenad hem till Henri igen och efter det åkte jag till Juniskär. Så söndagen blev väldigt lugn, och är fortfarande trött efter helgen. Men sånt man får ta då det är lagfest. Och igår, måndag, åkte jag ut till Juni och sov i min säng för första gången på ett bra tag. Var skönt att sova i sin egna säng, inte för att det är något fel på soffan hos Henri, men sin egna säng är det inte mycket som slår.


Tänkte avsluta med ett citat från www.lokalfotbollen.se;

" Vi gjorde en riktigt dålig match. Grabbarna hade nog redan kvällens lagfest i huvudet, förklarade Essvikstränaren Anders Strandlund, som bara var nöjd med André Sjödal. Planens bäste spelare.
André som senare på kvällen fick pris som Essviks M.V.P under säsongen."

*Nöjd* :)

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards