Direktlänk till inlägg 8 oktober 2007

Rubrik saknas

Av André - 8 oktober 2007 20:11


Jadu, fredagen var ju lugn utav bara fan.

Det är väl tvärtemot lördagen skulle man kunna säga.

Trevligt besök från Sthlm, men kvällen slutade i kaos :)

Som vanligt ungefär!


Började med att jag och Jens var på bolaget och inhandlade lite smågrejer. Sen åkte vi till Haga, till Jens alltså, och bytte om och började dricka. Då var väl kl 16:00 iaf :) Sen vid 7 åkte vi till Henri och Tommy.

Sen efter ett tag kom Marie, Mickis och Madde förbi också.

Kvällen avslutades på Olles. Helt okej faktiskt.

Även fast jag inte har någon mobil, och förmodligen inga pengar heller.

Men full blev jag ju, och det var väl det som var meningen antar jag :)

Synd bara att det blev som det blev. Men det hade ju sina anledningar.


Vaknade kl 15:30 i Jens soffa igår, helt slut.

Åkte till Juni vid 18:30 tiden, inte ens då var jag körklar. Men var ju tungen. Väl hemma så tog jag febern, och visade sig att jag var ju tydligen sjuk, som om det inte räckte med den bakfyllan.

Men åkte och jobbade fram till lunch idag, men sen orkade jag verkligen inge mer. Så åkte hem och har spenderat kvällen med att legat och kollat på en massa Vänner avsnitt. Dock gamla, men fan så bra!


Annars lär nog veckan bli väldigt lugn. Match på lördag, och fan ta er om den också blir inställd :) Annars kommer det defenitivt bli en vit helg. Eftersom det kommer bli fest Onsdag Torsdag nästa vecka då vi åker till Sthlm och ska kolla på Sverige - Nordirland på onsdagen och på Torsdagen ska ju jag och Jonte vara med på den efterlängtade Pokerturneringen :) Får väl se hur den går. Som jag har spelat på slutet behöver jag nog inte ens vara med :)


Just nu är jag "barnvakt" åt mina systerbarn. Eller barnvakt var väl att ta i. Dom ligger och sover och här sitter jag.

Men inte så länge till. För sen ska jag hem och fortsätta kolla på Vänner. Dock bara 2 avsnitt kvar :/


Men André, krya på dig för fan.

Och ta dig i kragen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av André - 28 april 2010 10:43


Ganksa slö dag igår måste jag säga. Blev bara till att vara hemma, sen träning på ryggis. Fruktansvärt tråkigt att bara ha löpning, speciellt när man får skavsår efter halva tiden. Och dessutom på båda fötterna. Idag blir det nog en min...

Av André - 27 april 2010 10:09


  Bloggtorka. Ingen motivation. Less. Allmänt nere. Blev förlust i premiären med 0-4. Inte alls roligt. Sämsta möjliga premiären. Men det är väl bara ta nya tag till söndag och Junsele borta. Kändes som en skaplig träning igår iaf. Idag blir ...

Av André - 17 april 2010 10:32

  Så var det dags igen att försöka lägga all energi till att skriva ett totalt meningslöst blogginlägg igen. Var ju i tisdags senast. Och sen dess har det inte hänt särskillt mycket. Var och tränade med P17 i onsdags. Torsdag var det vanlig trä...

Av André - 13 april 2010 21:27

  Nyss hemkommen från GIF Sundsvall - Brage. Slutade med vinst för GIF med 2-1. Efter mål av Ari Skulason och Nuri Mustafi. Var väl inte en jätterolig match att kolla på direkt. Men det var lätt värt för att slippa spinningen. Bra där Sunkan....

Av André - 12 april 2010 22:44

  Soft dag idag. Började med att rulla ut sommardäcken. Sen åkte jag och Michel iväg och tvätta min bil på Statoil. Efter det blev det hem och tvätta fälgarna och därefter byta däck. Så nu ser bilen som ny ut. Eller.   Sen blev det kaff...

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards